fredag 1 september 2017

Hösten började med regn

I mitt inlägg från i går kväll skrev jag om den relativt torra sommaren
som vi har haft. Det skulle jag väl inte ha skrivit. För sommaren slutade
i regnigt väder och hösten började likaledes regnig. 
När jag lade mig i går kväll trummade regnet på taket och jag hade
svårt att somna för allt oljud. Det har regnat hela natten. I morse
och nu på förmiddagen har vi haft en och annan regnskur.
Ibland har solen tittat fram - emellanåt faller någon regndroppe.


Men jag säger välkommen till september och hoppas på en
varm och skön höst!

2 kommentarer:

  1. I dag är det ju hur vackert som helst liksom i går kväll.Vi är ute på holmen ,kramen Nette

    SvaraRadera
  2. Kan någon tipsa mig om var jag kan köpa rödklint i Österbotten? Bor själv i Vasa.

    SvaraRadera